Ile kosztuje pozycjonowanie?
pozycjonowanie

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest jedną z najpopularniejszych metod promocji w Internecie i trudno obecnie znaleźć serwis, który z niej nie korzysta. Trudno się temu dziwić. Brak pozycjonowania oznacza dla strony internetowej znaczące straty nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim w dochodach i liczbie klientów. Pozycjonowanie zawsze wiąże się z wydatkami, niezależnie od tego czy zlecamy je freelancerowi, czy profesjonalnej agencji. Postaramy się wyjaśnić, co składa się na proces pozycjonowania oraz jaki jest koszt tych działań.

Najtańszą formą jest Pozycjonowanie Lokalne 

Co składa się na pozycjonowanie?

  • Przygotowanie strategii

Pierwszym krokiem, który podejmujemy jest opracowanie strategii pozycjonowania. Wielokrotnie podkreślamy, że pozycjonowanie jest działaniem czasochłonnym i wymagającym odpowiednich przygotowań, analiz i planów. Każda strona internetowa jest zbudowana w inny sposób, ma różne grupy docelowe, a konkurencja z którą prowadzi rywalizację również charakteryzuje się odmiennym natężeniem. Na tym etapie, każda ze stron przechodzi audyt SEO, który pomaga wskazać obszary wymagające poprawy oraz wskazuje kierunki rozwoju. To właśnie na nim opierają się wszystkie działania, jakie będą podjęte w kolejnych etapach. Przed zaplanowaniem strategii konieczne jest również prześledzenie rynku, na którym działa klient oraz jego konkurencji. Dzięki temu można zastanowić się, które metody i narzędzia będą skuteczne w walce o wysokie pozycje. Przeprowadzana jest również analiza słów kluczowych, na podstawie której wybieramy nie tylko te najpopularniejsze, ale te które pozwolą uzyskać najlepszy efekt. 

  • Optymalizacja strony

Kolejnym etapem pozycjonowania jest optymalizacja strony. W jej ramach dostosowujemy kod strony oraz zawarte na niej treści do wytycznych Google. Poprawiamy wszystkie nieprawidłowości wykazane w audycie SEO, aby wyeliminować błędy i uzupełnić braki. Optymalizacja, podobnie jak pozycjonowanie to nie są procesy jednorazowe. Wymagane są więc regularne zmiany, wykonywane w oparciu o odpowiednie analizy. Właściwie zoptymalizowane strony internetowe są darzone większym zaufaniem przez Google, dlatego często po wykonaniu tego kroku można zauważyć wzrost pozycji.

  • Tworzenie treści

Treści są jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych do pozycjonowania. Jak twierdzi sam Bill Gates - "Content is King". Możliwości na polepszenie pozycji w Google i pozyskanie nowych klientów za pomocą skutecznych treści są bardzo szerokie. Możemy opracować opisy do produktów i kategorii, teksty na strony www, artykuły sponsorowane, blogi, poradniki i wiele innych. Teksty, które są wykorzystywane do pozycjonowania muszą być unikalne, wartościowe i aktualne. Dzięki temu pozwalają zwiększyć ruch na stronie i budować relacje z potencjalnymi klientami.

  • Linkowanie

Pozyskanie wartościowych linków to również niezbędny sposób na zwiększenie pozycji strony w wynikach Google. W Argonium wykorzystujemy do tego celu głównie nasze serwisy zapleczowe, które rozwijamy od ponad 14 lat. Są to stale aktualizowane strony, które posiadają własne domeny i różnorodną tematykę. Możemy zamieszczać na nich opisy firmy z linkiem w katalogach branżowych lub artykuły sponsorowane z odnośnikiem do strony.

  • Marketing szeptany

Marketing szeptany, który polega na zamieszczaniu wpisów na forach oraz w innych serwisach to działanie, umożliwiające dotarcie do potencjalnych klientów i wspierające linkowanie. To także narzędzie pozwalające maskować pozostałe działania w celu zachowania ich różnorodności. Właściwie prowadzony marketing szeptany powinien wyglądać naturalnie i przekonująco dla potencjalnego klienta. Korzystamy więc wyłącznie z etycznych praktyk, które pozwalają w świadomy sposób zdobywać zdobywać nowych klientów w sieci.

  • Analiza wyników

Proces pozycjonowania wymaga stałego monitorowania, czy prowadzone działania przynoszą skuteczność i czy pozycje strony idą w górę. Jeżeli przez dłuższy czas nie widać poprawy, trzeba znaleźć przyczynę i usprawnić działania. Klient otrzymuje regularne sprawozdania i raporty z wykonywanych działań, które pozwalają mu zaobserwować w jaki sposób poprawiła się jego widoczność w wyszukiwarce. Przy odpowiednim zaplanowaniu strategii i efektywnym wykorzystaniu narzędzi będą zauważalne również korzyści w zwiększeniu ruchu na stronie www, wzroście sprzedaży i wyższych dochodach.

  • Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszty pozycjonowania strony zależą od czasu poświęconego na realizację działań. Cena za 1 roboczogodzinę całego naszego zespołu wynosi 100 zł. Wszystkich powyższych działań nie da się jednak wykonać w godzinę czy dwie. Czy moglibyśmy mówić o skutecznym pozycjonowaniu, jeśli na opracowanie strategii poświęcalibyśmy 10 minut miesięcznie? Zdecydowanie nie, dlatego minimalny czas potrzebny na pozycjonowanie to 8 godzin w miesiącu. Klientom proponujemy pakiety na pozycjonowanie stron już od 500 zł, które w przejrzysty sposób prezentują nasze usługi.

autor
Autor artykułu
Mateusz Wiktor
Specjalista od pozycjonowania stron www, sklepów internetowych
Napisz do mnie
Udostępnij
Oceń artykuł
Ile kosztuje pozycjonowanie?
4.2/5 na podstawie 108 głosów
Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest GoogleMaps
Google Maps to bezpłatna popularna usługa internetowa i aplikacja mobilna opracowana przez firmę Google. Jest to interaktywna mapa, która umożliwia użytkownikom przeglądanie mapy świata, lokalizowanie miejsc, szukanie tras, sprawdzanie informacji o ruchu drogowym, planowanie podróży i wiele więcej.
Google Maps to bezpłatna popularna usługa internetowa i aplikacja mobilna opracowana przez firmę Google. Jest to interaktywna mapa, która umożliwia użytkownikom przeglądanie mapy świata, lokalizowanie miejsc, szukanie tras, sprawdzanie informacji o ruchu drogowym, planowanie podróży i wiele więcej.
02
Co to jest Google Trends
Google Trends to bezpłatne narzędzie analityczne, które pozwala użytkownikom na śledzenie częstotliwości występowania określonych terminów w wyszukiwaniach Google w określonym czasie i miejscu.
Google Trends to bezpłatne narzędzie analityczne, które pozwala użytkownikom na śledzenie częstotliwości występowania określonych terminów w wyszukiwaniach Google w określonym czasie i miejscu.
03
Wymiary Zdjęć na Facebooku
Odpowiednie wymiary zdjęć na Facebooku mają ogromne znaczenie, jeśli chcesz zachować profesjonalny i estetyczny wygląd Twojego profilu.
Odpowiednie wymiary zdjęć na Facebooku mają ogromne znaczenie, jeśli chcesz zachować profesjonalny i estetyczny wygląd Twojego profilu.
04
Co to jest konwersja w sklepie internetowym ?
W kontekście sklepu internetowego konwersja odnosi się do procesu przekształcania odwiedzających stronę internetową sklepu w klientów dokonujących zakupów. Mierzy się ją poprzez wskaźnik konwersji, który określa procentową liczbę odwiedzających, którzy dokonują zamówienia lub podejmują inne pożądane działania, takie jak zapisanie się do newslettera czy dodanie produktu do koszyka.
W kontekście sklepu internetowego konwersja odnosi się do procesu przekształcania odwiedzających stronę internetową sklepu w klientów dokonujących zakupów. Mierzy się ją poprzez wskaźnik konwersji, który określa procentową liczbę odwiedzających, którzy dokonują zamówienia lub podejmują inne pożądane działania, takie jak zapisanie się do newslettera czy dodanie produktu do koszyka.
05
Co to jest logo ?
Logo to graficzny znak, symbol lub znak firmowy, który reprezentuje daną firmę, markę, organizację, produkt lub usługę. Jest to graficzny element identyfikacyjny, który ma za zadanie wizualnie identyfikować i odróżniać daną jednostkę od innych. Logo jest kluczowym elementem identyfikacji wizualnej i pomaga budować rozpoznawalność marki.
Logo to graficzny znak, symbol lub znak firmowy, który reprezentuje daną firmę, markę, organizację, produkt lub usługę. Jest to graficzny element identyfikacyjny, który ma za zadanie wizualnie identyfikować i odróżniać daną jednostkę od innych. Logo jest kluczowym elementem identyfikacji wizualnej i pomaga budować rozpoznawalność marki.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Zakres działań - marketing internetowy. Italia Style to sklep internetowy, w którego ofercie dostępne są luksusowe meble włoskie do salonu, jadalni, sypialni, a także pokoju dziecięcego czy nawet biura. W bogatym asortymencie marki można znaleźć wysokiej jakości meble wykończone w niepowtarzalnym stylu, dzięki którym bez większego problemu urządzisz...

Zakres działań - strona internetowa. Meble.pl to nowoczesny sklep internetowy, którego asortyment składa się ze stylowych, praktycznych, a zarazem wysokojakościowych mebli oraz wyposażenia wnętrz. W bogatej ofercie sklepu internetowego dostępne są meble, dzięki którym zaaranżujesz swoje wymarzone wnętrze. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich...

Zakres działań: hosting strony www. Chema-Elektromet to firma farmaceutyczna, która od ponad 60 lat produkuje produkty lecznicze oraz wyroby medyczne, które są przeznaczone przede wszystkim dla dermatologów i stomatologów. W swojej pracy Chema-Elektromet wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym ciągle...

Zakres działań: hosting strony www. Van Pur to jedna z największych spółek piwowarskich w Polsce, która w swojej działalności skupia się na budowaniu i wzmacnianiu wizerunku marek regionalnych browarów oraz produkcji oryginalnych opakowań, czyli etykiet dla piw.

Dla firmy Impresja Ślubna Rzeszów przygotowaliśmy ofertę, w której znajduje się skuteczna usługa pozycjonowania strony www, którą zaprojektowaliśmy zgodnie z indywidualnymi preferencjami klienta. Impresja korzysta również z usług z zakresu hostingu, który jest przydatny w przypadku korzystania z indywidualnej domeny oraz poczty e-mail.

Linea to firma zajmująca się sprzedażą, wynajmem, jak również serwisowaniem maszyn czyszczących. Dystrybutor urządzeń czyszczących korzysta z usługi profesjonalnego hostingu, pozycjonowania oraz marketingu internetowego. Dla marki Linea rozbudowaliśmy również stronę www, którą dopasowaliśmy do aktualnych potrzeb i preferencji klienta.

Zbudowaliśmy profesjonalną stronę www oraz sklep internetowy Artelito. Firma specjalizujące się w produkcji oraz dystrybucji mebli tapicerowanych. Sklep online został dodatkowo zintegrowany z systemem Optima. Integracja pozwoliła na usprawnienie procesu sprzedaży. Dzięki naszym usługom klienci mogą realizować swój...

Sharp jest firmą, która nieustannie dąży do innowacji — opracowuje jedyne w swoim rodzaju produkty i rozwiązania z branży IT, dzięki którym jakość życia ludzi na całym świecie ulegnie poprawie. Sharp oferuje usługi IT, a także nowoczesne rozwiązania do zarządzania komunikacją oraz dokumentami.

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Realizacja strony internetowej dystrybutora mebli ID Point
ID Point
Strony www
Identyfikacja wizualna dla firmy STELMET
Stelmet
Identyfikacja wizualna
Zaprojektowanie logo dla firmy geologicznej
G&G Wiercenia
Identyfikacja wizualna
Realizacja strony internetowej TDF Rzeszów
TDF Rzeszów
Strony www
Realizacja strony www dla kliniki onkologicznej Onkomedica
Onkomedica
Strony www
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium